Home » Jak zacząć » 30 minut ciągłego biegu

30 minut ciągłego biegu

Gratulacje!
Od dziś jesteś w stanie biec przez pół godziny bez zatrzymania! Możesz być dumny/a z siebie.
Mamy nadzieję, że to nie koniec Twojej przygody z bieganiem. Przeciwnie- mamy nadzieję, że skorzystasz z naszych innych planów treningowych i może zaczniesz trenować do jakiegoś biegu ulicznego? Może za jakiś czas spotkamy się na maratonie, półmaratonie, bądź 10 kilometrach?
Cieszymy się razem z Tobą i zapraszamy do odwiedzania naszej strony i dołączenia się do naszej grupy na Facebook’u. Do zobaczenia.

Plan biegowy na ten tydzień jest naprawdę prosty:

Dzień Rodzaj ćwiczenia Ilość powtórzeń
Poniedziałek Dzień wolny Dzień wolny
Wtorek 30 minut ciągłego biegu 1
Środa Dzień wolny Dzień wolny
Czwartek 30 minut ciągłego biegu 1
Piątek Dzień wolny Dzień wolny
Sobota 30 minut ciągłego biegu 1
Niedziela 30 minut ciągłego biegu 1

Co dalej?
Spróbuj naszych innych planów treningowych lub zacznij trenować do maratonu!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Comments are closed.

© 2017 JAK-BIEGAC.PL. All rights reserved.