JAK-BIEGAĆ.PL

Portal początkujących biegaczy
Dzisiaj jest 18 sierpnia 2019, 06:40

Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Post: 18 września 2013, 10:58 
Offline

Rejestracja: 17 września 2013, 22:11
Posty: 7
Witam. Zaczęłam biegać od dwóch tygodni. W celach wyrobienia sobie figury i zrzucenia paru zbędnych kilogramów. Czy ktoś mógłby udzielić mi odpowiedzi, ile musiałabym biegać, czy jest jakiś cykl, plan, by zobaczyć efekty? Moja kondycja jest dosyć dobra, a chciałabym wreszcie zobaczyć jakieś postępy w moim treningu i przekonać się czy to faktycznie przynosi to pozytywny rezultat. Biegam po dwa razy dziennie przez cały tydzień. Jak długo muszę jeszcze trenować? Proszę o odpowiedzi.


Ostatnio zmieniony 18 września 2013, 12:06 przez pokergirl, łącznie zmieniany 1 raz

Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 18 września 2013, 11:05 
Offline

Rejestracja: 17 września 2013, 16:25
Posty: 7
Jak będziesz robic stale i cyklicznie, to efekty na pewno przyjdą, musisz sobie postawić jedno kluczowe pytanie, jakich efektów oczekujesz? Bo kondycja powinna się poprawiać w dosyć krótkim czasie. Oczywiście nie ma co liczyć, że po tygodniu biegania od razu będziemy w stanie przebiec maraton, ale z czasem nasza wydolność będzie się znacznie poprawiać. Efekty "wizualne" typu spalenie tłuszczu, rozbudowa tkanki mięśniowej to dłuższy proces, pojawi się raczej dopiero gdy przejdziesz na raczej cięższe treningi.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 18 września 2013, 12:41 
Offline

Rejestracja: 18 września 2013, 12:24
Posty: 7
Musisz pamiętać, że samo bieganie to nie wszystko, nie można też przeforsowywać organizmu. Niestety nie służy ono naszym kościom. Prawdą jest, że od 1 h biegania lepszy jest 3 h spacer. Nie obciąża tak organizmu. Jeśli jednak lubisz biegać i właśnie na taką formę aktywności się zdecydowałaś, pamiętaj o dobrym nawadnianiu organizmu. Dzięki dostarczonej wodzie, organizm szybciej pozbywa się "niechcianych" komórek tłuszczowych.
Ja na Twoim miejscu postawiłabym na bieganie raz dziennie, zdrową dietę i ewentualnie nie przeciążające ćwiczenia aerobowe. Samo bieganie nie wystarczy do otrzymania świetnej sylwetki.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 19 września 2013, 11:02 
Offline

Rejestracja: 19 września 2013, 10:47
Posty: 8
Lokalizacja: Warszawa
Ja aktualnie już nie biegam, bo się rozchorowałam i poza tym nie lubię w takim zimnie trenować.
Musisz najpierw się zastanowić co chcesz konkretnie w sobie poprawić, bo podczas biegania np brzuch Ci się ładnie wyrzeźbi za to uda mogą się powiększyć przez rozbudowanie mięśni. Jeśli chcesz sobie ładnie wyrzeźbić ciało to polecam zmniejszyć biegi do 3 dni w tygodniu, za to wypełnić je ćwiczeniami, np Ewy Chodakowskiej, które są właśnie strikte rzeźbiące.
Jeśli jednak jesteś uparta i wolisz biegać, to zamiast 2 razy dziennie, biegaj raz po 10 km, tak jak na maratonie. Z początku może Ci nie wychodzić, ale chodzi o wyrobienie kondycji.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 21 września 2013, 12:09 
Offline

Rejestracja: 17 września 2013, 17:29
Posty: 7
Efekty biegania przychodzą po dłuższym czasie. Nie licz na to, że po dwóch dniach biegania np. 3 razy dziennie po 20 minut, od razu schudniesz dwa kilogramy i wyrzeźbi Ci się talia. Bieganie wymaga systematyczności. Mi udało się uzyskać optymalne efekty po około miesiącu biegania, ale moja aktywność i obejmowała także codzienne godzinne spacery i godzinę ćwiczeń. Nie trać motywacji, a wszystko będzie dobrze. Powodzenia :)


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 23 września 2013, 12:44 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 września 2013, 20:07
Posty: 22
Po roku regularnego biegania będą widoczne rezultaty. Nastawianie się, że po miesiącu zaobserwujemy spektakularne zmiany na minus w kilogramach jest złe. Chyba, że zastosujemy dodatkowo morderczą dietę. Ale czy wtedy będziemy szczęśliwi? Bieganie bez energii zmieni się w przykry obowiązek a nie o to chodzi! Spraw by aktywność fizyczna stała się przyjemnością większą niż dobry film w tv, wypad z przyjaciółmi do kina, zjedzenie pysznego obiady czy wypicie paru piw w pubie. Jeśli nie będziesz mogła/mógł doczekać się kolejnego treningu to jesteś na najlepszej drodze do osiągnięcia celu.

_________________
Biegam ale nie lubię tego :) Wolę kolarstwo.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 13 lutego 2015, 09:26 
Offline

Rejestracja: 13 lutego 2015, 09:23
Posty: 2
Nice Post :lol: :lol:

_________________
Decrease your exam stress by using our latest Testking comptia certification and best quality teas practice test and pass guide. We provide with 100% pass guarantee along with and www.pittstate.edu


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
cron
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group

phpBB SEO
Yandex.Metrica