Home » Sprzęt » Czas na trening – grunt, to odpowiednie przygotowanie do ćwiczeń!

Czas na trening – grunt, to odpowiednie przygotowanie do ćwiczeń!

Smukła i wyrzeźbiona sylwetka to marzenie, po które wiele kobiet decyduje się sięgnąć. I bardzo dobrze, gdyż jak głosi stare przysłowie – ?w zdrowym ciele, zdrowy duch?. Jeżeli, również i Ty, postanowiłaś zawalczyć o lepszą wersję siebie, zapoznaj się z najważniejszymi zasadami, które pozwolą Ci efektywnie ruszyć z miejsca. Czas? start!

Po pierwsze – BUTY!

Nie chce i nie może być inaczej. Odpowiednio przystosowane buty są warunkiem bezpiecznego i efektywnego treningu. Nieważne, czy trenujesz w domu z aplikacją Ani Lewandowskiej, czy wyciskasz ostatnie poty na siłowni – Twoje stopy muszą być dobrze zamortyzowane i stabilne. Jeżeli nie zadbałaś jeszcze o wygodną parę obuwia sportowego, to buty damskie Nike w SneakerStudio.pl czekają właśnie na Ciebie. W końcu zasługujesz na to, co najlepsze – prawda?

nike daultone racer

Nike Dualtone Racer

Po drugie – ROZGRZEWKA!

Jeżeli masz już odpowiednie buty do ćwiczeń, to śmiało możesz zaczynać? tylko najpierw rozgrzewka. Dokładnie tak – tego etapu absolutnie nie wolno pomijać. Jeśli nie przygotujesz swojego ciała do wysiłku i skupisz się tylko i wyłącznie na samym treningu (ćwiczeniach siłowych, intensywnym bieganiu, itp.), możesz sobie poważnie zaszkodzić. Urazy ścięgien i kontuzje kolan – to jedynie początek problemów, które wiążą się z pominięciem dziesięciominutowej rozgrzewki. Chyba nie chcesz tak ryzykować?

Po trzecie – STOPNIOWE PODNOSZENIE POPRZECZKI!

Pragnienie jak najszybszych efektów, niezależnie od indywidualnych możliwości, to najczęściej popełniany błąd przez poczatkujących sportowców. Niestety, walka o upragnioną sylwetkę składa się z kilku etapów, których nie sposób przeskoczyć, dlatego potrzebne Ci będą duże pokłady cierpliwości. Jeżeli dopiero zaczynasz swą przygodę ze sportem, postaw na lżejsze obciążenia i mniejszą intensywność, by móc stopniowo zwiększać wysiłek. Zbyt wysoka poprzeczka na wstępie, nie tylko nie przyniesie upragnionych efektów, ale ze względu na przeciążenia organizmu oraz kontuzje, może Cię wykluczyć z treningów na długi czas.

trening core

Po czwarte – ULUBIONY SPORT!

Nie lubisz pływać? To biegaj! Nie lubisz biegać? To trenuj siatkówkę! Sport niejedno ma imię, dlatego wybierz dyscyplinę, której uprawianie przyniesie Ci prawdziwą radość, dzięki czemu z uśmiechem na twarzy przystąpisz do każdego treningu. By jednak nie znudzić się zbyt szybko i wprowadzić odrobinę urozmaicenia swojemu ciału, spróbuj czasem wyjść poza schemat i postawić na coś nowego. Kto wie – może odkryjesz w sobie nową pasję?

Początki bywają trudne, jednak, gdy już przezwyciężysz w sobie lenistwo i znajdziesz pokłady chęci i motywacji, to z pewnością zmienisz podejście do ćwiczeń. Ze sportem jest jak z życiem – potrzeba ciężkiej pracy, by osiągnąć zadowalające efekty. Kiedy nadejdzie Cię myśl zwątpienia, pomyśl tylko, jak wiele dobrej energii zyskujesz z każdą godziną treningu. Z pozytywnych rzeczy nie warto rezygnować!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Skomentuj

Czy jesteś człowiekiem? *

© 2018 JAK-BIEGAC.PL. All rights reserved.